första maj närmar sig

                     

ÅH vad jag längtar till första maj Jag kom att tänka på en sak Deta skulle vara ett perfect tillfälle för lina att få en ny ballong
Jag bähöver nya skor tills dess! Helst vita Reebook men det är int säckert att det finns i min storlek!


på Torsdag ska jag och mamma till stan då ska vi köpa nåt fin att ta på vårfesten och när vi ska och äta till strampen på första maj.. Då ska jag kolla om det har kommit i min storlek annars tror jag att jag vill ha nike. 


Kommentarer
Postat av: Natti

Sv, då tkr jag du ska göra d:D:D <3 tack för din kommentar. Din blogg e jättemysig

2010-04-25 @ 11:21:37
URL: http://natalienorden.blogg.se/
Postat av: Mull <3<3<3

den som årk skicka sån här taskiga kommentarer, är inte en bryende mänska man kanske borde uppskatta folk lite mer ...

2010-05-02 @ 14:06:57
URL: http://mandaajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0