Glömde

Jag glömde min väska till Lovisa så kameran är där så tyver blir det inga nya bilder på ett tag senast på måndag!
me jag tror det blir tills i morgon...
Hoss Lovisa hade vi jätte roligt!! <333
Vi slängde ner en Zebra från 5 våningen om och om igen ena gången landade den på en bil ( oups )
Men den var jätte lät och hade fallskärm...
Mamma och pappa for till Festen för en stund sen så nu är det bara jag , Jenny och mummi
Ska kolla på Jakten på Julia kl 21.00
Jag hoppas det gick bra för wiia och hennes lag när de var på sportisturnering men den fortseter ju i morgon men jag önskar dom ändå lycka till tills i morgon till dom...


// Elu <333                                                                                     

Den här vill jag ha från H&M (9.95€)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0