Latmask!

Alltså är jag verkligen så lat som jag känner mig??
Int ett ända inlägg2 dar!
Nå i allafall idag hade vi Nutidsdans, Skolan var väl okej men att spela volleyboll är int riktigt min grej!
Imorgon börjar vi åtta som vanligt...
Igår på Wiias kalas så baka vi kokosbollar (stavning?) och Pizza Jag hoppas att ellen blev mätt av det jag satt på hennes Pizza :p
Ja föresten i går var jag i frissan Det blev lite bättre än vad jag trot det skulle bli!
Nåmen nu ska jag gå vi har ju ännu Engelska ordprov imoron Hoppas Hissa Provet kommer ut !!
Hejdå<33

//Elu<333



Kommentarer
Postat av: Anonym

är du nöjd med din frisyr ? ;p

svara på ett inlägg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-15 @ 17:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0