Efter titt Om Löedagen

Vi kom hem halv 12 så jag hann int laga upp bilderna men jag gör det istället nu :

efter halva rundan hade vi godis över halva kannan

Vi var på en promenad med  wiia efter rundturen tog några bilder:

(Det här blir kanske dom sista vinterbilderna)

Efter promenaden spelade vi mario mot varandra :
  





Jag förbereder mig för påskhäxa


Måndag:

Idag blir det inga speciellt jag ska ringa wiia och fråga hur hon mår snart,
sen blir det inga annat som är värt att skriva nu ska jag gå och spela ninteno Wii och slå Pappas rekord
puss & Kram //Elu <33


Kommentarer
Postat av: lycke

tack<33 vi syns!

2010-04-05 @ 11:23:05
URL: http://lyssiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0