Minneslapp

Minneslapp:


1.Gratta Wiia Fredag
2.Engelska läxan
3.Kolla hur många gånger man kan åka med busskorte
4.Köpa present åt Wiia
5.Ska till frissan på Tisdag (alltså nästa vecka)
6.Hissa prov om en vecka!

Nu gäller det bara att komma ihåg!

Bussen far kl 15:30 så ska hinna me den till träningarna
Idag hade vi slöjd , Jag , wiia och mull Håller på med en mandarin/Godisskål Jag tippar att skulle bli klar Nästa gång ...
Jag Längtar till SOMMARLOV Insåg just att nästa lov är ju faktiskt Sommarlov!!!
klockan går och går så jag borde snart gå och klä på mig men jag är sån som alltid ska vänta till sista minuten så jag hinner ännu skriva lite Jag har lärt mig att vara snabb :p
Jag tror int att jag hinner  laga in ett inlägg på kvällen Sorry
Puss & Kram //Elu <333


Saften är jätte gott  testa men varnar er det kommer int mer  än så där från en
Men det gåller att prova det är hur gott som helst om man gör rätt och har rätt Appelsin



Kommentarer
Postat av: Wilma

sv; jo vi ska bo där!

2010-04-06 @ 14:49:18
URL: http://wilmaalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0