Moron kl 10:20

Hej Fammo kom hit hon ska vara me oss då pappa e på ett möte !
Vi ska äta plättar till Middag i dag , Fammos plättar är jätte goda tillomed bättre än mina ägna (De blev brenda på ena sidan allihop!)
Jag kommer att sätta in ett inlägg senare på dan .  Jag håller på att planera hur jag ska se ut i håre när jag går till frissan vill pröva på nåt nytt Men vad?
Godis dag men jag är int sugen på Godis Påsken hade en förmoga att tappa lusten att äta godis!



Jag lätta upp några riktigt söta disney bilder:


                        
         Okej alltså jag vet int vad ni tycker men jag tycker dom är jätte söta

Kommentarer
Postat av: SMILEY

hur ser ditt hår ur nu?

skulle kanske vara snyggt med kort hår och mörkt...

funderar på det själv också

2010-04-10 @ 14:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0