Senare på dan

Jag han int blogga tidigare jag har haft fullt upp...
Min vecka ser ut så här:

Måndag
Skola,
Köen och
träningar från 16.00-17.30 

Tisdag
Skola (hissa prov),
Frissan kan ej exakt klock slag,
Träningar från 16.00-17.30 och
Wiias kalas<3

Onsdag
Skola,
Träningar från 16.00-17.15 och
Piano teoriii

Torsdag
Skola,
Träningar från 17.30-18.45

Fredag
Skola,
Piano från 14.30-15.10 (men jag tror jag ska på wiias piano timme igen)

Lördag
Hundutställning,
Min syster har piano konser..

Söndag
Hundutställning


Så ser kommande veckan ut !
Nu ska jag gå en snabbis med milla och öva på hissa prov och sen är det väl läggdags
Imorgon blir det ett ordentilgt inlägg!

Puss & Kram <333
//Elu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0