stakarn

Gårdagen gick så snabbt Alltså först var vi och påska me wiia (lii & lyssi kunde int komma) , sen var vi hemma och spela mario på ninteno mot varandra, och sen var vi i drömmarnas land så jag ursäktar att det int blev fler inlägg i går ....
Stakaren, Wiia modde int så bra så hon måsta fa hem  ( hon sovde över )
Det blir ingen bild nu för jag sitter på min mummis dator Men när jag kommer hem eller senast imorn så sätter jag ut bilder från påskande men jag lägger ej hur jag såg ut usch det blev helt misslyckat jag såg helt knäpp ut så tyver får ni int se resultate  fast jag lova,
imorgon är sista dan av påsklovet ! SISTA alltså hur kunde det gå så här snabbt??? Som tur har vi inga Läxor tills tisdag men Ren efter en vecka blir det prov !
Nåmen nu ska jag int skriva mer det blir efterrätt nu Daimkaka mums. Jag försöker hinna med ett inlägg när vi kommer hem men lovar inget det kan hända att det bli så sent men vi får hoppas!
Hejdå <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0