yes

Idag var vi och handla mat sen ska vi äta biff och pommes frites .... mums det hhar varit min favorit rätt sen jag var 4 år eller 3 men vem har koll ....
Åh vad jag älskar före och efter bildeer tänkte skapa en kategori som fete före efter ta t.e..x då du var till frisören före och efter det käns så härligt att få se hur mycket som har förendrats  men nu ska jag ut med milla
Fick en ny Jacka i dag (lila The north face)
Jag tror jag hinner kasta in ett inlägg sen efter maten men vi syns <3333


Kommentarer
Postat av: Mandaajh

uur finn blogg<3 kan du sen ta ett foto på din jacka så ja får si den ? <33 //



du vet vem : D <3

2010-04-01 @ 20:49:59
URL: http://mandaajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0