Åland Resan

Vi hade Väldigt roligt i åland , Jag kom hem ungerfär kl 01.13 på natten så jag är ännu trött!
Men jag tänkte visa några bilder ^^


Vi bildade en ny grupp :)


Alla sov på skolgålv

Den här båten åkte vid med Amorella Dit Isabella Hit


Vi träffa Ville på Båten ^^                   Tax free

Bollhavet såg låkande ut :)


Man kan säga att det var som sommar där! <333


Sverige Åland Finland      De var ganska högt uppe haha ^^


Vi var i en butik som hete Salt det var en söt liten butik med Salt och lite annat


Nu är det över :( 

Kommentarer
Postat av: Manda

Det var ur kul på Åland. synd att det är över:( (snyft) Jag skulle vilja att det skulle ha varit en vecka till.

H: Manda.

har du mera bilder från Åland i så fall skulle jag vilja se åtminståne nån av dåm för det var så härligt.

2010-05-09 @ 18:56:33
Postat av: josefine

svar : tretton

2010-05-29 @ 20:35:48
URL: http://josefineolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0