trött

I dag vakna jag ganska tidigt vet int varför.
Idag ska vi till storkyro och fixa lite ved till brasan och hjälpa till :)
Den här veckan blir sista veckan på 5b på onsdag ska vi och minigolfa och efter det ska vi till sandö och hitta på nånting ;)
På fredag blir det betyg utdelning Vill verkligen veta visa vitsord!! (hoppas de är bra) Snart blir det frukost 
Om en vecka bär det av till Ilmajoki på läger ( dans ) föresten vet nån vad ilmajoki är på svenska??? Luftälv eller?? Det låter ganska konsitgt..
Men nu ska jag sätta lita mat i kroppen Hejdå :)


Det blev 3 pojkar som kom jag har int sätt dem ännu om en vecka får jag se dem :D


Kommentarer
Postat av: Annie

åå vad kul med valpar!:D

2010-05-30 @ 17:38:30
URL: http://annielivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0